Dziś opowiemy Państwu na czym polega praca opiekuna klienta w firmie JETPUR ocieplenia pianą PUR. A także powiemy dlaczego osobista wizyta specjalisty na Państwa budowie jest tak ważna.
Jarek w naszej firmie zajmuje się opieką nad klientami. To do niej mogą Państwo zadzwonić z każdym pytaniem. W naszej firmie pracuje już od dłuższego czasu. Uważamy go za specjalistę w swojej dziedzinie. Choć to nie tylko nasze zdanie, o czym świadczy szeregu pozytywnych opinii od naszych inwestorów. Jak sam mówi:
Najbardziej cieszę się z faktu, że zajmuję się sprzedażą produktu, który sam bym kupił. W firmie, którą sam bym wybrał.
JAREK
Rozpoczęcie pracy – przyjazd do biura
W pracy, Jarek zjawia się o godzinie 08:00 i już po pierwszej kawie, zaczyna pracę od odpowiedzi na pierwsze maile. Odbiera także pierwsze telefony.
A o koło godziny 09:00 przychodzi na firmowe spotkanie, gdzie wspólnie dyskutujemy nad bieżącymi sprawami.
Po chwili rusza w trasę na spotkania z inwestorami.
Na budowie
Na budowie zaczyna od rozmowy na temat inwestycji, jaki produkt interesuje inwestorów oraz jakie przeznaczenie będzie spełniał budynek.
Następnie za pomocą lasera mierzy pomieszczenia. Sprawdza poziom wilgotności drzewa. A także dokonuje po wykonawczych pomiarów kamerą termowizyjną, która potwierdza rewelacyjne zdolności piany PUR.
Powrót do biura
Po spotkaniu wraca do biuro, gdzie na podstawie zebranych informacji i pomiarów jest w stanie zaproponować odpowiedni produkt. Taki, który pozwoli stworzyć odpowiednią przegrodę cieplną, a także przygotować spersonalizowaną ofertę, która będzie mogła sprostać Państwa wymaganiom.
Dlaczego osobista wizyta naszego eksperta na Państwa budowie jest tak kluczowa?
Osobista wizyta jest tak ważna, ponieważ w tym czasie Jarek jest w stanie:
- dokonać dokładnych pomiarów pomieszczeń i dachu,
- odpowiedzieć na Państwa pytania,
- ale i co najważniejsze, jest w stanie przyjrzeć się otoczeniu budowy.
Przykładowo, jeżeli budowa jest w pobliżu hałaśliwej ulicy. To z doświadczenia, nasz opiekun wie, że należy zastosować piankę o najlepszych parametrach akustycznych. A także dopasować do zapotrzebowania energetycznego.
Jarek dzień w pracy kończy na wysyłaniu ofert, oraz odpowiadaniu na postawione przez inwestorów pytania. Tuż przed wyjściem planuje zadania na kolejny dzień.
Podsumowanie
To na tyle z dnia w pracy opiekuna klienta w firmie JETPUR. Mamy nadzieje, że od teraz wiedzą Państwo dlaczego odwiedziny Jarka na Państwa inwestycji są tak ważne.
Inne posty
Zapraszamy również do zapoznania się z naszymi wcześniejszymi postami:
Jak wybrać ekipę budowlaną? oraz Świąteczne odwiedziny w schronisku.