Dzień z życia opiekuna klienta w firmie JETPUR. Dlaczego wizyta eksperta jest tak ważna?

Dziś opowiemy Państwu na czym polega praca opiekuna klienta w firmie JETPUR ocieplenia pianą PUR. A także powiemy dlaczego osobista wizyta specjalisty na Państwa budowie jest tak ważna.

Kamila w naszej firmie zajmuje się opieką nad klientami. To do niej mogą Państwo zadzwonić z każdym pytaniem. W naszej firmie pracuje już od dłuższego czasu. Uważamy ją za specjalistę w swoim fachu. Choć to nie tylko nasze zdanie, o czym świadczy szeregu pozytywnych opinii od naszych inwestorów. Jak sama mówi:

Najbardziej cieszę się z faktu, że zajmuję się sprzedażą produktu, który sama bym kupiła. W firmie, którą sama bym wybrała.

Kamila

Rozpoczęcie pracy – przyjazd do biura

W pracy, Kamila zjawia się o godzinie 08:00 i już po pierwszej kawie, zaczyna pracę od odpowiedzi na pierwsze maile. Odbiera także pierwsze telefony.

A o koło godziny 09:00 przychodzi na firmowe spotkanie, gdzie wspólnie dyskutujemy nad bieżącymi sprawami.

Po chwili rusza w trasę na spotkania z inwestorami.

Na budowie

Na budowie zaczyna od rozmowy na temat inwestycji, jaki produkt interesuje inwestorów oraz jakie przeznaczenie będzie spełniał budynek.

Następnie za pomocą lasera mierzy pomieszczenia. Sprawdza poziom wilgotności drzewa. A także dokonuje po wykonawczych pomiarów kamerą termowizyjną, która potwierdza rewelacyjne zdolności piany PUR.

Powrót do biura

Po spotkaniu wraca do biuro, gdzie na podstawie zebranych informacji i pomiarów jest w stanie zaproponować odpowiedni produkt. Taki, który pozwoli stworzyć odpowiednią przegrodę cieplną, a także przygotować spersonalizowaną ofertę, która będzie mogła sprostać Państwa wymaganiom.

Dlaczego osobista wizyta naszego eksperta na Państwa budowie jest tak kluczowa?

Osobista wizyta jest tak ważna, ponieważ w tym czasie Kamila jest w stanie:

  • dokonać dokładnych pomiarów pomieszczeń i dachu,
  • odpowiedzieć na Państwa pytania,
  • ale i co najważniejsze, jest w stanie przyjrzeć się otoczeniu budowy.

Przykładowo, jeżeli budowa jest w pobliżu hałaśliwej ulicy. To z doświadczenia, nasz opiekun wie, że należy zastosować piankę o najlepszych parametrach akustycznych. A także dopasować do zapotrzebowania energetycznego.

Kamila dzień w pracy kończy na wysyłaniu ofert, oraz odpowiadaniu na postawione przez inwestorów pytania. Tuż przed wyjściem planuje zadania na kolejny dzień.

Podsumowanie

To na tyle z dnia w pracy opiekuna klienta w firmie JETPUR. Mamy nadzieje, że od teraz wiedzą Państwo dlaczego odwiedziny Kamili na Państwa inwestycji są tak ważne. Mamy nadzieje, że będziecie mieli Państwo tą przyjemność spotkania się na inwestycji.

Inne posty

Zapraszamy również do zapoznania się z naszymi wcześniejszymi postami:

Jak wybrać ekipę budowlaną? oraz Świąteczne odwiedziny w schronisku.

Author avatar
admin
https://jetpur.pl
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.